ANKET (Bu dili neden öğreniyorsunuz?)


Merhabalar,

Bu dil ile nasıl tanıştınız ve neden öğreniyorsunuz? Nasıl tanıştığınızı alta yorum olarak yazabilir, hikayenizi bizimle paylaşabilirsiniz. Neden öğrendiğinizi ise aşağıdaki ankette cevaplayabilirsiniz. Yorumlarınızı ve oylarınızı merak ediyorum. Ankete katılımınız benim için önem taşımaktadır. 

                                                             Yanıtlarınızı bekliyorum! :)

Neden bu dili öğreniyorsunuz? Anket için tıkla:

 https://tr.surveymonkey.com/r/N9VVKH2



Yorumlar

  1. Japonya'da öğrenci değişimindeyken en yakın arkadaşlarımdan biri Endonezyalıydı. İlk defa orada tanıdım bu dili. Selamlaşma sözlerini ve teşekkür etmesini öğrendim. Biraz gramerini de inceledim, sonraki yıllarda oraya gitme fırsatım da oldu. Daha geniş bir Asya gezisi kapsamında olduğu için bu selamlaşma kelimeleri ve yiyeceklere dair 4 kelime (mie, nasi, ayam & goreng) ile komşu Malezya'da da, Endonezya'da da idare ettim. Aç kalmadım en azından :) başka bir Asya dili öğrenme gibi girişimlerim oldu ama bu sene çalıştığım firmanın Endonezya ile iş yapma düşünceleri ile Endonezce öğrenmeye ani bir karar verdim. Bir kere Latin alfabesi, Arapça üzerinden gelen çok ortak kelimemiz var, gramer yapısı kolay kavranıyor. Üstelik en yakın arkadaşlarımdan biri de Endonezyalı, bol bol pratik imkanım olacak. Başladılk bakalım. Terima kasih.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar