Endonezya Hakkında Bilgi

Herkese selam! Halo semua!

Endonezya Bayrağı
 
Dil ile ilgili derslere geçmeden önce Endonezya hakkında biraz bilgi sahibi olalım istedim. Endonezya Dünya haritasında neredeymiş bir ona bakalım önce ve Türkiye ile olan konumunu karşılaştıralım.
Görsel 1: Endonezya ve Türkiye Dünya Haritası'ndaki Yerleri

 
Görsel 2: Endonezya ve Türkiye'nin Birbirine Olan Konumu

Güneydoğu Asya'da bulunan Endonezya Avustralya'nın hemen üstünde ve Yeni Zelanda'nın solunda yer alır. Dağınık adalardan oluşan Endone8zya, 200 milyonluk nüfusu ile çoğunlukla Müslümanların yaşadığı bir ülkedir. Başkenti Jakarta (Cakarta) Java adasının kuzey batısında yer alır. Para birimleri "rupiah"tır. Başkenti baz alırsak Türkiye ile arasındaki saat farkı 4'tür. (UTC +7)

Jakarta (Cakarta) - Başkentten bir görünüm!
Credit: https://www.thousandwonders.net/Jakarta
(No copyrights intended!)

 
 
Yorumlarınız benim için önemli!
Siz neden bu dile merak sardınız yorumlarda bizimle paylaşın! :)
Biz bir aileyiz! (◠‿◠)

   Not: Yayınlardan haberdar olmak için    
   ANA SAYFADAN sol üst köşedeki üç çizgiye tıklayarak
     beni takip etmeyi unutmayın!     

Yorumlar

  1. Bu dile merakim sevgilim yüzünden insallah dili ogrendikten sonra 4 veya 5 sene sonra endonezyaya tasinmayi düşünüyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamat datang di blogku! (Bloguma hoşgeldiniz!) Umarım hayalinizi gerçekleştirirsiniz :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim sizi takip etmeye devam edeceğim dersler ne zaman başlar tam olarak mbok 😊

      Sil
    3. Bu yazı ile birlikte günlük konu anlatımlarım başlamış bulunmaktadır :) İlginiz için teşekkürler.

      Sil
  2. Bir aydan fazladır bu dili öğretecek birini arıyordum. Bir kitap bile bulamadım. Ablacım seni Allah karşıma çıkardı. Sevdiğim kız için öğrenmek istiyorum. Allah senden razı olsun kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, yorumunuz beni çok mutlu etti. Amacım zaten tam da buydu, öğrenmek isteyip Türkçe kaynak bulamayanlara yardımcı olmak, daha şimdiden amaca hizmet edebilmişsem ne mutlu!

      Sil
    2. Ben 2 ay sonra Endonezya gidiyorum lütfen bana yardımcı olurmusun BKM ye gittim kitap bulamadım :)) 24.04.2020 gidiyorum ablaaaaaa

      Sil
  3. Her zaman seni takip edeceğim. İnşallah sayende öğrenirim.

    YanıtlaSil
  4. hocam büyükçekmece ismek te canlı ve düzenli ders yapsak ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef İstanbul dışında bir yerde ikamet etmekteyim. Blogu takip ederseniz kısa zaman içinde basit diyaloglar kurabileceksiniz inşallah! :)

      Sil
  5. daha bu sabah language jam de tesadüf olarak endonezya dili çıktı ve hiçbir fikrim yok bu dil hakkında ama öğrenmeyi çok istiyorum :) umarım dersler şuanda devam ediyordur^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlginiz için teşekkürler, siteyi takipte kalın :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar