HOŞ GELDİN!

 
(No copyrights intended!)
 
 SELAMLAR ARKADAŞLAR!

Öncelikle bloguma hoş geldiniz! Ben Esra. Bu blogda Endonezya dili meraklılarına bu dil konusunda bilgi vermeyi ve dilin yapısını anlatmayı planlıyorum, bu sayede bir çok kişiye yardımcı olmayı amaçlıyorum. Takipte kalmak için soldaki sekmeden beni takip etmeyi ve blogu izlemeyi unutmayın! Diğer bloguma bir kaç ders eklemiştim ve zaman içerisinde bir sürü geri dönüş aldım, diğer blogum içinde bir çok konuyu barındırıyorken burası SADECE ENONEZYA DİLİne yönelik olacak. Diğer blogumu ziyaret etmeyi unutmayın!
 
 
 
 
NEDEN ENDONEZYA DİLİ?

Endonezya dili gerek dilin tınısı gerekse yapısı olmak üzere son zamanlarda ülkemizde de dikkat çekmeye başladı. Bunun üzerine bir çok kişi bu dili öğrenmek istemesine rağmen Türkçe yeterli kaynak bulamadığı için yakınmakta.
Blog sadece bu amaca hizmet edecektir.
 

NOT: Blog kısa zamanda düzenli yayınlara geçecektir.

______     ______     ______    ______    _______
 
Bu yolculukta tüm Endonezya sevdalılarına BAŞARILAR!

Sevgi ve sağlıcakla kalın.

:)

Haydi o zaman parolamız: BE - PA -YO!

[  BEĞEN, PAYLAŞ, YORUM YAP  ]


   Not: Yayınlardan haberdar olmak için    
   ANA SAYFADAN sol üst köşedeki üç çizgiye tıklayarak
     beni takip etmeyi unutmayın!     


 

Yorumlar

Popüler Yayınlar