Mevsimler

   MEVSİM : MUSIM   
 
   İlkbahar : Musim semi   
 
 
   Yaz : Musim panas   
 
 
 
   Sonbahar : Musim gugur   
 
 
 
 
   Kış : Musim dingin    
 
 
Saya suka musim dingin. (Kış mevsimini seviyorum.)
Apakah kamu suka musim panas? (Yaz mevsimini seviyor musun?/ Yazı seviyor musun?)
Tidak, karena itu panas sangat. (Hayır, çünkü çok sıcak.)
Iya, karena aku beranang. (Evet, çünkü yüzerim.)
 
 
 
 
  GÜNÜN KELİMELERİ:  
      suka = sevmek, hoşlanmak      
            karena = çünkü            
            itu = o           
                  panas = sıcak               
               sangat = çok                 
             beranang = yüzmek              
 
 

Yorumlar

  1. Selamünaleyküm ben Endonezce öğrenmek istiyorum yardımcı olabilir misiniz😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ve aleykümselam selam, kaynak olarak İngilizce bir kaynak var, Türkçe yok maalesef. İsterseniz İngilizce olanı önerebilirim.

      Sil
    2. Teşekkür ederim sağolun😄 ingilizce olan kitabın ismini söyleyebilir misiniz😆

      Sil
    3. "" esra-kurtuldu@hotmail.com "" mail adresimden iletişime geçerseniz yardımcı olabilirim :)

      Sil
    4. esra hanım banada göndrebilir misiniz?

      Sil
  2. Endonezya nin kendi iki mevsimi de var Onları da ekleseniz güzel olabilir.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar bu şirin dile merak sarmış durumdayım.🤗 Rica etsem şu ingilizce kaynağı bana da yazar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. snm.ocakli@gmail.com bu hesabıma yazarsanız sevinirim. İyi günler..

      Sil
  4. Aynen bende endonazya semerangda yaşıyor bende onunla evleneceğim inşallah

    YanıtlaSil
  5. Merhaba arkadaşlar, ben de şuraya notlarımı koydum: https://farsizeban.wordpress.com/2020/12/30/endonezceye-giris-kelimeler-ve-basit-cumleler/
    Fazla düzenli değil ama faydası dokunur belki. Yazmışken yayınlayayım dedim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar